Followers

Friday 5 July 2013

Majlis akikah & berendoi Muhammad Thaqif Uwais

Assalamualaikum w.b.t...
lama betul tak update blog disebabkan kesibukkan melanda dalam beberapa bulan lepas ni..
Alhamdulillah syukur and tQ Allah sebab semuanya berjalan dengan lancar dan dah settle dah majlis akikah dan berendoi anak ke 2 saya dan anak kakak saya sekali..Muhammad Thaqif Uwais dengan cousin sebaya dia Muhammad Ilham..
and this is my latest BERENDOI DESIGN by shaqzspixca..

kalini saya gabungkan rangka pelamin dan rangka berendoi sekali so banyak decoration yang saya boleh buat dan add on lagi...berjasa betul rangka pelamin dan berendoi ni...dah kemana2 dah untuk dijadikan berendoi dan pelamin..akhirnya turn saya pulak untuk guna pelamin dan berendoi ni (^___^)v...














Muhammad syamil konon2 nak tolong nenek dia masukkan telur kat bunga telur..








apa yang bestnya kalini ialah..ini idea dari kakak jugak, kami gunakan baby chair from IKEA untuk ayunan berendui sebabnya anak2 dah pandai merangkak so kalau baringkan takut masing2 menggelupuh nak bangun kan so duduk lagi senang (^___^)v...




























Alhamdulillah tQ Allah..till then...

No comments:

Post a Comment