Followers

Tuesday 23 April 2013

Jahitan manik pada tudung persandingan

Assalamualaikum w.b.t..
alhamdulillah dah siap jugak jahitan manik pada tudung customer saya ni untuk majlis persandingan dia di johor bahru bulan 6 nanti, atas berkat kesabaran dan ketelitian..cewahhh hahaha akhirnya siap jugak..


sebelum mulakan jahitan saya sediakan lakaran ni dulu bagi membantu saya untuk create corak baru, corak jahitan manik nanti tak semestinya saya ikut design yang saya dah buat, just untuk rujukan kan..


gamba ni masa mula2 dulu dapat tudung ni, ade sepeot je manik masa ni..


yang ni masa dah jadi manik di kawasan tengah tudung, so tak payah pakai pin sebab dah full manik dekat bahagian bawah dagu dia yang saya jahit tebal so nampak macam pakai pin nanti tapi still sama manik dia..

gambar kat bawah ni proses untuk menyiapkan jahitan manik ni..jom tengok (^___^)v
masa menjahit ni ambik masa malam, time super hero 2 orang tu dah tido nyenyak..





manik2 yang saya ada, belum masuk box manik warna hitam, putih, gold, coklat, biru dan lain2 lagi cik jah oiiii...hahaaaa

ni semua lebihan manik yang saya gunakan untuk dijahit pada baju wife saya..


soo nilah hasilnya, sebenanya boleh je siap awal, ambik masa dalam 4 5 hari ja, tapi disebabkan banyak btol kerja lain yg nak diselesaikan so settle dalam masa sebulan lebih, tapi tarikhnya pun bulan 6, Alhamdulillah dah siap dah, harap customer saya berpuas hati..









kenal tak siapa ni? hahaha Muhammad Syamil (x___X)~
nak suruh wife saya pakai nak ambik gambar tak muat pulak, kecik btul muka customer ni. haha last2 minta tolong syamil pakai..hehehe comel la plak..

ok so thats all for now, till then (^___^)v..

No comments:

Post a Comment