Followers

Friday 19 April 2013

Mens Bag

Assalamualaikum w.b.t...
Mmm...harini nak kongsi cerita pasal bag!! udoh kemarok pulok kat bag2 for men ni..makin lama makin banyak jenis2 dan design terbaru dekat pasaran sekarang ni...pelik tak agaknya kalau lelaki ada bag ya?? sekarang ni saya pakai bag brand Clarks for men ya..





kat atas ni gamba bag yang saya dah guna boleh dikatakan lama jugak dan berhasrat untuk nak beli satu lagi yang baru..haritu jalan2 jumpa bag for men brand sembonia ok~ cantik jugak design dia tp yang penting memudahkan kita untuk bawak macam2 barang kesana kemari kan..
kat bawah ni ada contoh bag yang saya jumpa haritu, bag sembonia for men yang paling kanan sekali..


so kat bawah ni just nak share design2 dan jenis bag for men yang dah ada dekat pasaran dunia..
pelik ke ek?? entahlah..








kat bawah ni lagi salah satu design dannnn brand yang paling saya suker...tapi ambik bau je lah dulu sebab harga dia kannnn...lazat!

Bag for men brand BALLY













yang ni lagi lah tak dapek den nak nolong do..but still mengagumi design dan warna dia...its so nice (^___^) hehe HERMES bag


sooo thats all for now..till then, nanti dah dapat bag baru saya bagitau ya..haha~

No comments:

Post a Comment