Followers

Tuesday 14 May 2013

Coming soon! Giveaway (GA) by shaqzspixca : (BEAUTY) best woman wins

Assalamualaikum w.b.t...
Alhamdulillah dah settle dah GA by shaqzspixca yang pertama dan dah ada pemenang pun, tahniah kepada pemenang dan nantikan email susulan dari saya ya..

Disebabkan mendapat sambutan yang menggalakkan, Alhamdulillah..
shaqzspixca dengan ini akan mengadakan lagi satu Giveaway (GA) ala Competition khas buat para wanita sahaja, untuk blogger lelaki sekalian InShaaAllah selepas settle next giveaway ni ya..

BEAUTY 
best women wins



Untuk (GA) ala competition ni, saya mempertandingkan blogger2 wanita sahaja, macam ni, untuk pertandingan ni, anda semua (blogger wanita) diminta untuk make-up "Diri sendiri" tau! dan postkan gambar anda beserta banner saya kat atas tu, menandakan yang anda join GA ala competition by shaqzspixca ni. yang penting muka kena berubah dari wajah asal (bukan ubah ciptaan Tuhan yoo) just untuk kita sama2 tengok makeover rakan2 kita yang superb dan mengikut kreativiti masing2..contoh dah di beri, macam gambar wife saya tu, make-up by me dan boleh nampak lain kan before and after, macam kening tu saya tak cabut tapi saya buat concealed technic in makeup..sooo yang ni saya yang buat, tapi untuk GA kalini anda yang sertai kena makeover diri anda sendiri ok, kena jujur..tapi ada kelebihan untuk anda2 yang dah biasa make-up ni ok (^___^)v

untuk melayakkan diri lagi, anda diminta untuk berhijab, kepada yang free hair tu kena cari tudung yang comel2 je warna dia, apa2 jenis pun takpa yang penting berhijab.

Gambar sebelum dan selepas (saiz seperti contoh diatas) adalah dari paras atas dada ke atas kepala sahaja..

GA yang saya buat adalah sebagai tanda terima kasih saya kepada rakan2 blogger disamping dapat kita eratkan silaturrahim...gituh..jgn lupa ya, just for fun..

selepas apa yang diminta diatas dapat dilaksanakan..InShaaAllah U ARE IN!

untuk hadiah berbaloi2 dari shaqzspixca


Full make-up set...NANTIKAN..

TERMA & SYARAT


Penyertaan akan DIBUKA setelah follower blog shaqzspixca mencecah 631 orang follower, jadi anda kena sentiasa update dengan blog saya ya...syarat ini dipilih bagi memberi masa kepada tuan blog untuk packing hadiah2 para pemenang untuk GA yang terdahulu, diposkan sekali serta menyiapkan hadiah dan beberapa keperluan bagi GA yang seterusnya ini..kalau buka terus kepada semua nanti jadi macam first GA saya, tak sempat nak duduk pun sambil minum fresh orange...hahahaa



harap maklum..


(1) Penyertaan dibuka kepada semua yang ADA BLOG sendiri sahaja...

(2) Penyertaan hanya dibuka kepada 10 penyertaan sahaja so hurry up guys, siapa cepat dialah yang bertuah..

(3) 2 full set hadiah menarik diatas bakal dimenangi oleh 2 orang pemenang sahaja.

(4) Untuk melayakkan diri dalam GA saya langkah seterusnya, setiap orang yang turut serta kena copy paste poster saya ni kedalam blog anda, tapi! anda kena cari jalan macamana nak cut and paste poster ni dalam blog anda..haha try your best guys...selepas berjaya paste, linkkan poster ni dengan blog saya ya ~> ( Giveaway (GA) by shaqzspixca : (BEAUTY) best woman wins )



(6) Tinggalkan GAMBAR makeover single photo sebelum dan single photo selepas anda, NAMA beserta ADDRESS BLOG anda ke email saya
shaqzs@yahoo.com

(7) Pemberitahuan senarai penyertaan hanya akan diberitahu dan saya tutup selepas cukup 10 penyertaan.

(8) Pemenang akan dinilai dan dipilih oleh juri tetap (shaqzspixca) dan rakan blogger yang akan saya pilih kemudian.

(9) Saya akan hantarkan email kepada setiap pemenang untuk mendapatkan alamat pemenang bagi saya poskan hadiah, setiap butir2 adalah rahsia dan didalam simpanan saya sahaja.

sooo

. : :   GOOD LUCK GUYS   : : .

No comments:

Post a Comment