Followers

Friday 17 May 2013

GiveAway (GA) by Shaqzspixca

Assalamualaikum w.b.t..
Alhamdulillah dah settle GA saya yang pertama, pemenang dah diumumkan, email susulan pun dah saya hantar, tinggal tunggu beberapa rakan bloggers aja yang belum balas email saya untuk saya dapatkan alamat rumah bagi saya poskan hadiah..

sila click banner~


Untuk GA saya yang kedua ni.. (BEAUTY) best women wins
untuk penerangan lanjut~

sila click banner~


inilah hadiah yang anda tunggu2 kan...

HADIAH BERBALOI2 
dari shaqzspixca...


2 full set of Make-up untuk DUA PEMENANG sahaja..so hurry up gurls~

2 tone warna Foundation
2 in 1 eye liner ( liquid + pencil )
1 liquid eyeliner
2 jenis eyelash
1 mascara
2 lipstik berlainan warna
3 mini lipstik berlainan warna
2 foundation sponge
3 warna eyeshadow
1 pencil eyeliner
2 brush

untuk TERMA & SYARAT sila click banner diatas..

penyertaan akan dibuka tak lama lagi, so hurry up, just copy and paste banner (BEAUTY best women wins) tu ke dalam blog anda semua dan cari seramai mungkin rakan2 bloggers yang berminat untuk sertai, satu syarat yang dipilih, bila follower saya mencecah angka 631 sahaja..
PENYERTAAN AKAN DIBUKA..

bagi Non muslim, chinese & Indian, anda juga dijemput untuk menyertai GA ala competition by shaqzspixca ni ya..

so untuk TERMA & SYARAT tambahan...jumlah penyertaan saya naikkan ke 15 PENYERTAAN, sebelum hanya 10 penyertaan sahaja..

so tunggu apa lagi (^___^)v

~ . : :   MAY THE BEST WINS   : : . ~

InShaaAllah

No comments:

Post a Comment