Followers

Monday 13 May 2013

Shaqzspixca First GiveAway (GA) untuk 10 pemenang bertuah!

Assalamualaikum w.b.t..
JOM!! sertai GA saya yang pertama guys~

Alhamdulillah akhirnya dah selesai jugak sort hadiah2 yang bakal dimenangi..
dan terima kasih jugak dekat UMI sebagai penasihat saya, hehehe first time la katakan..




Bismillahirahmanirahim...

HADIAH-HADIAH YANG BAKAL DIBAWA PULANG!

Pemenang pertama (1)

souvenir dari KOREA

Pemenang kedua (2)

set make-up

Pemenang ketiga (3)

set make-up

Pemenang Keempat (4)

miss rose lipstick..boleh pilih warna (1 only)

Pemenang kelima (5)

vit C supplement untuk 2 bulan

Pemenang keenam (6)

guess cap..boleh pilih design dan warna (1 only)

Pemenang ketujuh (7)

Lampu tidur

Pemenang kelapan (8)

gelas Coca-cola dari McD

Pemenang kesembilan (9)

Dvd spiders 3D

Pemenang kesepuluh (10)

passport cover..boleh pilih salah satu ( 1 only)

TERMA & SYARAT

(1) Penyertaan dibuka kepada semua yang ADA BLOG sendiri sahaja...

(2) Penyertaan hanya dibuka kepada 30 penyertaan sahaja so hurry up guys, siapa cepat dialah yang bertuah..

(3) 10 hadiah menarik diatas bakal dimenangi!

(4) Untuk melayakkan diri dalam GA saya langkah seterusnya, setiap orang yang turut serta kena copy paste poster saya ni kedalam blog anda, tapi! anda kena cari jalan macamana nak cut and paste poster ni dalam blog anda..haha try your best guys...selepas berjaya paste, linkkan poster ni dengan blog saya ya ~> ( Shaqzspixca First GiveAway (GA) untuk 10 pemenang bertuah!)

(5) Langkah seterusnya, copy paste jugak gambar beserta address blog Rakan saya ni (UMI)
dan pastekan di bawah poster GA saya


(6) Tinggalkan NAMA beserta ADDRESS BLOG anda ke email saya
shaqzs@yahoo.com

(7) Pemberitahuan senarai penyertaan hanya akan diberitahu dan saya tutup selepas cukup 30 penyertaan.

(8) Pemenang akan dipilih secara rawak melalui www.random.org. 10 pemenang daripada 30 penyertaan yang berjaya akan disenaraikan dan diberitahu didalam post GA saya yang seterusnya.

(9) Saya akan hantarkan email kepada setiap pemenang untuk mendapatkan alamat pemenang bagi saya poskan hadiah, setiap butir2 adalah rahsia dan didalam simpanan saya sahaja.

sooo

. : :   GOOD LUCK GUYS   : : .

dengan itu GA by shaqzspixca saya buka sekarang..

No comments:

Post a Comment