Followers

Tuesday 11 November 2014

Pelamin berendoi by shaqzspixca (^___^)v

Assalamualaikum w.b.t..
ni ada beberapa koleksi pelamin berendoi by me...mostly untuk anak saya but ada 1 pelamin ni untuk customer...sebenarnya ada 1 lagi untuk anak first saya Muhammad Syamil tapi gambar dia tah pergi mana tak tahu, tak jumpa...so just for sharing (^___^)v

gambar pelamin berendoi kat bawah ni saya buat untuk majlis my sec son Muhammad Thaqif Uwais and anak kakak saya..untuk design and detailnya sila click sini ~> Pelamin Berendoi Muhammad Thaqif Uwais


then this sec one is for my customer...buat pelamin berendoi ni di dewan area putrajaya...
design and details sila click sini ~> Pelamin Berendoi Dewan Putrajaya


and the last one...baru ja lagi, majlis berendoi anak ke 3 saya...Muhammad Syawal Miqdad..
untuk design and details sila click sini ~> Pelamin Berendoi Muhammad Syawal Miqdad


so thats all for now (^___^)v

No comments:

Post a Comment