Followers

Friday 25 January 2013

Egg Shell

Assalamualaikum w.b.t...
haaa sambungan kepada cerita lepas Ostrich Farm , saya ada kumpul pelbagai jenis telur unggas dan saya mulakan dengan telur ostrich yang paling besar, so alhamdulillah, hobby yang sangat susah sebab nak kena rajin lah cari sana sini..tapiii memerlukan kos yang sangatttt ciput~haha ok2 sekarang ni dah semakin bertambah dah koleksi saya ni so jom tengok apa yang saya ada, just for sharing aja (^___^)v..


so this is the egg shell yang saya kumpul dann..masih mencari lagi pelbagai jenis unggas yang willing nak sell dorg punya egg..hahaa jom tengok apa jenis unggas yang sy berjaya kumpulkn..

Ostrich

Ayam Belanda

Itik Serati

Itik Telur

Burung Merak

Pheasant

Ayam Mutiara

Angsa

Ayam Hutan

Ayam Daging

Puyuh

Puyuh Mini @ Button Quail

so far telur yang paling kecil saya dapat skrg ni puyuh mini punya telur la, insyaAllah masih mencari lagi :)
so thats all for now, till then...

No comments:

Post a Comment