Followers

Tuesday 27 August 2013

Stay healty for a better life

Assalamualaikum w.b.t..
update daripada kisah2 lepas berkenaan kawalan berat badan saya..
Alhamdulillah petikan dari kisah lepas pada 23 july 2013 berat saya mencecah dalam 108kg daripada 123kg dan kini, harini 27 ogos 2013 berat saya turun lagi dalam 105kg..syukur Alhamdulillah..memang banyak juga cabaran nak turunkan berat badan dengan hanya kawal makan dan nafsu tanpa ubat-ubatan ni dan saya sangat2 bersyukur jugak sebab sambil saya jaga kesihatan ni banyak juga bagi pengajaran dan iktibar pada saya supaya lebih bersemangat dalam membuat apa2 perkara dalam kehidupan sehari hari malahan dapat merasa betapa susahnya orang2 lain yang kekurangan makanan di tempat mereka..Alhamdulillah saya rasa sangat bersyukur dan apa yang saya kongsikan ini hanyalah sebagai bahan rujukan dan bacaan sahaja..mana yang baik ikutlah and mana yang kurang baik dan kurang sesuai just ignore dan atas kekurangan saya..





gambar terbaru 27 ogos 2013

boleh saya katakan ini adalah anak tangga kepada kejayaan pada diri saya sendiri (cehhh bagi semangat untuk terus berdiet...hahahaa) untuk terus menjaga kesihatan InShaaAllah (^___^)v

tips saya menurunkan berat badan

cara saya berdiet boleh click sini..tapi kena dapat advice daripada personal DR anda dulu ya sebab setiap orang lain caranya untuk nak turunkan berat badan ni..
click sini ~> JOM KITA JAGA KESIHATAN!

No comments:

Post a Comment